söndag 22 februari 2009

gran canaria

ja iaf på torsdagen (före sporlovet eg börjat) så åkte vi t sve å sov på hotell.
upp tidigt på fredagen, sku va typ 5 elr nåt på arlanda å flyget sku kanske gå 7.
somnade typ direkt man satt sej i flyget, vaknade en timme senare å märkte att vi först skulle flyga iväg då. de va nå fel på motorn dom måsta kolla före. sov väl sen hela resan nästan utom när man fick mat å en timme i slutet. kmr inte ihåg riktigt va man fick men de va helt ok. sen landade man å de va typ 22 grader varmt :) sen en timme buss t dit man sku bo. jag va glad för de va bara en väg mellan där vi bodde å stranden :D
nå i varje fall så låg man väl mest antingen på stranden på luftmadrass elr i vattnet på den. jag lyckades såklart bränna mej efter nån dag : / alltid när man tror att man klarat sej kmr man 'hem' å märker att man e helt röd.
en dag var vi å åkte med nån båt, de hette dolphin trip men inte fanns de nå delfiner iaf. sen kom vi till en annan stad men den verka gay så vi for tbax direkt.
jobbigt att kma hem massa kallt här, van med minst 25 grader å soooool! ibland lite för varmt.
jag klarade faktist av att simma en dag på vatten jag inte bottnade på i havet, jag var dock livrädd å spännde mej. sen paddlade jag runt på min luftmadrass oxå, men jag såg typ vad som fanns i vattnet under mej så de gick rätt bra.
sen en dag var jag med linus å lucas å spelade minigolf å jag kom trea :b
en annan dag var jag å linus å testa en annan minigolf å då va jag ganska duktig men jag vann inte endå :(
sen så i fredags åkte vi hem igen, bästa var söt pojke på flyget :) mjaoo

stranden från balkongen, dom hade snöat in sej på abba
på den där strandrestaurangen - spelades 24/7

våran strand, jobbigt om man hade bott högst upp

det var en sån dären båt vi åkte när vi va på "dolphin trip"
ett berg med svarta saker där nere som jag
tror e grottor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade