torsdag 12 februari 2009

hoh hoh hoh

var som sagt å kollade på innebandy med vicki idag, hon satt väl mest å fotade.
lagen vi hejade på vann inte :( men de va rätt nice endå.

.......
TVL - Eckerö IK ............................. ...........Fett - Referee Killers
4- 5........................................................................ 7 - 6

sen så var jag mest sugen på stekt svamp hela tiden närs vi va där.
när vi kom hem så hade vi ju inga champinjoner, utom såna på burk.
men vi stekte dom endå, å de va inte gott. dels för att de va såna på burk å för att de inga va mam som laga.
sen tänkte jag då att jag skulle packa lite, men de spåra ur..
så gör de imorn efter skolan ist
som sagt ...


jag å victoria blev lite kärleksfulla
e vi inte för gulliga ? :D
iaf så ligger hon å sover nu, å de ska jag oxå göra.
natti natti
PUSS PÅ ATT DE VART EN BRA DAG : *
och nej texten å bilderna vill inte bli som jag vill å nu ger jag upp för jag e trött

1 kommentar:

Bloggintresserade