lördag 21 februari 2009

lördag, hemma

hemma igen, både bra och inte bra
inte bra för jag gillar inte åland och för att det är 30-35 grader kallare här.
bra för att jag hade tröttnat på att vara borta å lite för varmt ibland
helt jätte underbart att få va me mississarna igen å att dom överlevt utan mej !

har inte gjort jätte mkt mer än fläskat på stranden å lyckas bränna mej som vanligt.
laddar väl kanske upp bilder senare ikv om jag har tid,
har lite väl mkt bloggar å annat skit att kolla eftersom jag levt isolerat.

+ min nya parfym som har en slang och sen en boll man klämmer på så de kmr parfym
- att jag ätit för mkt chokladrussin å mår illa

1 kommentar:

  1. :) kul med ny parfym och att du har kommit hem :) så kan vi leka snart igen! :)
    puss

    SvaraRadera

Bloggintresserade