lördag 7 februari 2009

emma + pricken = sant

vaknade nyss, är som sagt väldigt trött för det mesta så ja.. orkade vara vaken 6 timmar innan jag somnade idag. nu är jag lite hungrig men vet inte vad jag vill äta å om jag överhuvudtaget vill äta nånting. den här dagen bev inte heller riktigt vad jag tänkte igår. jag kan i princip inte hitta på roliga saker och vara social för jag orkar egentligen inte med det, jag vet att jag brukar fråga vad som ska hända i helgen osv, men de hör ju till att göra det. på torsdag får man se om dom vet vad det är (jag har nog mina aningar)
jag är iaf glad så länge jag orkar lägga på musk å lyssna för det är det som gör att jag överlever just nu.

there's nothing for me to be
what will happen to me
what will happen to me
although I'll soon be gone
I'll still think of you
oh I'll think of you
and I will soon be gone

broder daniel dag idag <3

puss på min prick som tillbringar mycket tid med mej så behöver jag inte känna mej jätte ensam.

Bloggintresserade