måndag 16 mars 2009

emmis är duktig :>

jag känner mej faktist väldigt bra idag;
jag har gjort 3 uppgifter i svenska som jag inte gjort förut :o

idag var de ganska kul på praktiken för nu går jag i princip bara själv
å de passar mej mkt bättre !
var å bowlade med "min yp gubbe" å hans assistent
dock visade det sej att dom hade tävlingar där (vilket dom inte kunde berätta)
så vi var inte där länge. men jag har iaf testat å bowla handikappbowling.

sen måsta jag gå t skolan å hämta uppgifter jag inte gjort.
hittade oxå mitt fysikprov, fick N2 så jag är glad.
sen gick jag till minimarket å träffade julia,
gick direkt till bussen å sen hem.

nu funderar jag på om jag ska sova elr inte
har konstigt i skulderbladet å nacken + huvudvärk : /



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade