lördag 14 mars 2009

gårdagen

fy tusan vad kul det var igår endå !
jag som inte har gjort nånting sånt där på jättelänge var överlycklig :> ehe
robert natta å cesse kom å hämta mej vid 5 tiden så for vi till filip/tjalle (bytte lägenhet lite nu å då)
börja dricka öl var inga människor där i början typ
jag hade inte druckit sen nyår + ingen middag den dagen = lättpåverkad
mja jag blev full rätt snabbt å mådde halvtaskigt men sen sov jag ett tag under bordet å sen va de bara att fortsätta :D
julia kom dit å vi pratade om de ena å de andra eftersom vi inte setts på skitlänge !
så nu e de nog helt bra :)
åkte oxå en tur till solkulla men de var ingen fest mera där då å svårt att hitta även för mej som ska tyckas känna till lemland men man är inte alltid så smart när man e full :b
tjalle lagade oxå nån gång smörgås (?) åt mej den var god men jääävligt stark så kunde nästan inte äta den :o
pratade med filip om ganska mkt tex vfr han gjorde slut med mej å de var lix mer än 1 år sen :b ehe men det var väldigt trevligt att få veta det endå å bra om vi endå kan prata med varandra, har ju inte gjort de sen det tog slut :o
mja alla var nog ganska fulla där kan man ju säga !
blondie fyller år idag så vid tolvslaget sjöng vi å dansa typ för henne
några for på krog sen senare å var ennu fullare när dom kom tbax :b
sen gick jag å sov vid 7 tiden på morgonen på soffan med tobbe å jag fläskade bort han :D hah förlåt.
en annan rolig sak som hände under kvällen var att filip var på toan å så skulle jag prata med han å bankar på dörren. tydligen var handtaget på insidan borta för han ropar att jag måste öppna dörren :b eh de där var nog roligare på riktigt än vad de låter
det var väl typ en sammanfattning av gårdagen å vad jag kmr ihåg :b
kul vare å kul människor med :)
pics kmr senare när jag orkar lägga in dom på datan



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade