måndag 23 mars 2009

ooh yeah i like yuuu!

hängde med my på stan en stund efter praktiken
fanns inget av värde :(
utom dom på bliss :> höhö
sen stack jag t ida en stund skulle kika in hennes mammas lägenhet.
käkade middag där å de va mumsigt, tortillas
nog för att man alltid får god mat av henne :)
asbäst att träffa ida igen för de va skiit länge sen sist brokenheart
och nu ska vi försöka !
jag villvillvill att de ska bli så ! du är awesome !
nu väntar jag på att mina kläder ska bli färdig tvättade
så jag kan hänga upp dom sen fixa en till maskin till natten.
sen måste jag fixa yp uppgiften klar annars blir re inge betyg imorn :( bajs
jag håller på att bli arg på en viss person jag vill slå dej :b
förresten ska jag jobba på söndag.
å godis e mumma ! :D




..
jag å ida för längelängesen
..
jag som trodde de sku bli vår nu så man sku få ha på sej fina vårkläder
å gå med ballerinaskor, men icke sa nicke snöstorm å massa snö när man vaknar
FYFAN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade