tisdag 31 mars 2009

Part of me is empty, but i am still a man

jag fick nå ryck å har städat tummet.
är väl inte helt bra men betydligt mkt bättre än före!
nu borde jag börja sova
börjar tie imorn
men jag måste såklart in till nie
eftersom det inte går buss till tie :<
det är dumt att börja tie !

Would you hold me if I'm empty
Would you care if I was lost

förövrigt kom min överdel till en bikini
i förra veckan när jag var i vasa.
så nu kan jag börja simma lite.
någon som vill simma med mej
ca en gång i veckan/mindre?

3 kommentarer:

  1. haha jag vill simma. lätt. men jag är inte sådär jätte aktiv på atr ta mig till ett ställe där man kan simma :p

    SvaraRadera
  2. jag kan simma :) men jag får kramp i fingrarna om ja ska motions simma!

    SvaraRadera
  3. ja kommer garna me o simmar, bara ja ha kommit hem :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade