torsdag 12 mars 2009

torsdag

idag har det faktist vart rätt kul på praktiken :)
å duktig har jag vart för jag har börjat skriva yp uppgiften (Y)
sen så var jag t rehab med en gubbe å cykla men min handledare hade sagt fel tid
skulle vart där 3 men hon sa att vi sku va där 2 så vi fick sitta en timme å vänta : /
sen när jag skulle gå därifrån t bussen pratade jag med en trevlig gubbe, kul med såna :>

sen gick jag till biblioteket å läste en tidning sen var de fortfarande nästan en timme t vicki sku kma
så jag sov tills dess :D
sen gick vi å åt middag på hese ! jag fick en fin leksak idag happyface
sen prata vi massa om allt möjligt.
mja sen for jag hem typ för vicki sku mörkerköra
å nu ska jag gå å bränna mina bilder från saras data


förövrigt är jag kär i min nya rosa tröja !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade