tisdag 21 april 2009

I don´t wanna sleep alone

1.Hur gammal är du om 5 år? 22
2. Vem var den sista du träffade? min mamma vid middagen
3. Hur lång är du? 167
4. Vilken är den senaste film du sett? nån hos emanuel igår
5. Vem ringde senast? min samtalslista e raderad :b
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? -
7. Vad är helgens planer? ta de lugnt å försöka göra alla fucking uppgifter jag inte gjort inu
8 Föredrar du att ringa eller skicka sms? att messa, andra får gärna ringa mej billigast så :b
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? dom bor tsm men e inte gifta
10. När såg du senast din mamma? vid maten
11. Vilken ögonfärg har du? gröna
12. När vaknade du idag? typ lite före 7
13. Har du någon gång hittat en katt? hittat?
14. Vilken är din favoritplats? nånstans med bra människor bara
15. Vilken plats föredrar du minst? skolan
16. Var tror du att du befinner dig om 10 år? i en säng
17. Vad skrämde dig om natten då du var barn? minns inte
18. Vem fick dig att skratta senast? jag själv
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? nog kan man de fast man e 17, men jag gör inte de
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? trosor å strumpor ivf
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6 elr 7
23. Hur många kommuner har du bott i? en på riktigt
24. Har du någon gång spytt på någon? min mamma när jag va bebis?
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor
26. Är du social? ibland
27. Vilken är din favoritglass? vet inte riktigt
28. Vad skulle du göra om du vann 1 miljon? flytta
29. Kan du spela poker? halvt
30. Tycker du om att mysa? för det mesta
31. Känner du någon med samma födelsedag som din? arå
33. Vill du ha barn? kanske nån gång
34. Har du någonsin åkt ambulans? jo men jag va bara sällskap
35. Vad spenderar du helst pengar på? helst kläder men de blir mest annat
36. Har du någon gång testat röka? nä aldrig ^^ ehe
37. Välj ett ärr på din kropp? varför de?
38. Flirtar du mycket? öhö39. Var togs din profilbild? ?
40. Vilken radiostation lyssnade du på senast? jag brukar inte lyssna på radio om jag gör de e de i misstag
41. När var du senast i kyrkan? längesen förhoppningsvis

jag vet att jag har väldigt mkt liv.
jag märkte nu att alla siffror inte fanns med
nu ska jag sova på riktigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade