torsdag 21 maj 2009

DAGEN

jag och bianca åkte emd simon in till stan för att äta bakisfrukost på hese med thorre och celie, tompi kom oxå dit sen.
sen for vi typ till lilla holmen och spelade kubb, elr jag låg och glassade i solen. dock blåste det ganska kallt så var inte jätte skönt :s
sen for vi till select nån gång och bara chillade i nån timme.
sen hem, lägga sig i badkaret och se på idol.
nu är jag trött och jag ska sova lääänge imorn.
sen vill jag bara berätta att de e sensation för jag drack inte öl idag.

simon och thorre byggde torn med kubbklossarna (och lite annat användbart)

2 kommentarer:

  1. va, akte ni emd ?! :O wow xD sorry ja har samst humor (spec nar man e sa dar lite lagom pigg sen igar :p) Va tusan e de me emmis om till o me ja drack bars igar :o ?! :p hihi

    SvaraRadera
  2. hahah skit kul ! elr så inte.
    jag ska inte dricka öl nu inte idag iaf tror jag måste verkligen försöka! jag skulle kunna bli rik om jag slutade helt med öl :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade