lördag 30 maj 2009

GÅRDAGEN

igår efter skolan for jag och victoria och köote glass sen la vi oss i stadshusbacken och glassa en stund :) efter det drog vi till knorring en stund var ilte människor där och dom drack en öl, jag drack vatten :> sen gick vi till lilla holmen för dom skulle spela volleyboll. jag låg på zebrafilten <3,solade och drack en öl. sen gick jag och vistoria till hese och åt middag med julia och mathilda. det var äckligare än nånsin :<> så jag började dricka öl igen. men det var inte så gott igår och jag drack bara 8 öl och var inte alls full :<

BRA SAKER IGÅR
bästaste vädret
min kanin på lilla holmen
fick vara med emil

DÅLIGA SAKER IGÅR
det blev kallt på kvällen
mitt humör där en stund
snuten kom lite nu och då
att massa räddningsskit kom dit, polis, ambulans, dykargubbar, och räddningsbåten (?), elr det var väl inte dåligt att dom kom dit men det som hände var dåligt.
att jag inte var full, fast eg var det rätt soft.

1 kommentar:

Bloggintresserade