söndag 3 maj 2009

lördag-söndag

LÖRDAG
celie hade 18års fest å de va väldigt väldigt trevligt!
jag var väldigt full och glad och andra fick skratta en hel del åt mej
men va fan man måste ju bjuda på sej själv.
sen var de iaf efterfest hos tjalle.
men jag gick nog å la mej rätt snabbt.

SÖNDAG
idag har jag vart hos tjalle hela dan
städade lite eftersom jag hade nudelkrig där igår.
sen har vi inte gjort så mkt mest chillat där bara.
hittade hans orm som vart borta i 1,5 månad :o
skitläskigt!!
den låg i hans bongotrumma.
när victoria fick syn på den tog de 2 sekunder innan vi var ute i köket.
men jag är ivf glad för tjalles skull :)
nu ska jag typ duscha å sen sova för jag e skittrött!

(partybilder kmr imorn när jag orkar lägga in dom på datan)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade