onsdag 20 maj 2009

TIME FOR FOOD

julia ringde nyss och väckte mej så jag klev upp och stekte mej en grönsaksbiff (Y)
den blev lite bränd men smakar bra endå :) om jag inte blir mätt på detta blir de rostbröd :D
jag är verkligen skithungrig !
sen hoppas jag på att fara in till stan och dricka öl, men då behövs victoria för hon borde ha en 24a åt mej i sin bil.


förresten så drömde jag nåt konstigt.
vi skulle med klassen till sve (långt ner nästan danmark) och jag hade typ halvt glömt bort de å va skitbesviken att de va idag :o
sen så var min pappa med på resan oxå. vi skulle ut och promenera men jag glömde att sätta på mej skor :o helt wierd va de
sen hade min mamma köpt en väska till mej som hon lagt massa saker i tex, 3 diskborstar, 2 tandborstar, locktång å massa annar. allt det kan inte rymts för de va bara en lite handväska :o

nej nu måste jag äta min mat!

2 kommentarer:

  1. jag däckade också efter skolan och sov tills typ nu. jag drömde att min pappa köpte massa lyxbilar till mig som jag körde ner med i skogen, sen köpte han nya och nya och nya hela tiden.
    sen stekte han fisk med ströbröd som vi åt råa till middag.

    fett stört. drömmar är bra konstiga ibland.

    SvaraRadera

Bloggintresserade