lördag 6 juni 2009

DAGARNA GÅR OCH GÅR

känner att jag vart lite seg här på sista tiden, men internetet har inte riktigt velat funka :<

jag handlade ganska mkt saker när vi va t sve typ:
2 randiga fladdriga tröjor
randig fladdrig tisha
vanlig tisha
2 linnen
2 stora saker (typ stora tishor/klänningar)
skor <3
eyeliner
trosor

på torsdagen hände inte så mkt tror jag. emil var till mej och det var underbart <3

igår var de avslutning! jag har haft sommarlovskänsla tusen ggr den sista tiden. men inte igår, det var äckligt väder kallt och bajsigt :<
på kvällen kom jenny först och hämtade mej och vi satt ensamma och drack och pratade hos henne. sen kom ida och julia dit en stund. sen kom emil också :> efter ett tag for vi till oskar och essi för dom hade fest. hann väl vara där ett tag förrän alla sku ut för det var typ nån som hade knarkat där. fattar inte hur man kan hålla på med sånt, man förstör bara för sig själv och andra! sen bar det av till corinne och sampa istället, mest under tiden tills vi skulle hitta nånting annat. sen så gick jag och linus till bp och han bjöd mej på korv med bröd :> sen var vi trötta så larsken skjutsade hem oss. var hemma lite efter 1 så det blev inte alls sent. vilket är ganska skönt idag.

idag har jag hunnit med att vara på lite bakisfrukostpicknick med mej själv, till bryggan såklart <3>
jag hoppas att emil inte stannar allt för länge på föglö!

bara 2 dagar kvar till syster kommer hem nu! :> <345

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade