torsdag 25 juni 2009

emma ♥ emil

idag tänkte jag att jag skulle ligga hemma och sola. men det var stekhett så jag åkte till stan ist. där träffade jag först madde och larsken vid robs. efter ett tag gick jag och linus till lilla holmen för lite solning. men det var skit varmt endå. gick tillbaka till stan och åt glass. sen gick vi igen till lilla holmen och spelade volleyboll. men vi blev inte där så länge utan for hem och åt middag.

efter maten for jag in till stan igen. hängde på lilla holmen hela kvällen. spelade lite volley och försökte att inte frysa ihjäl. sen till slut kom emil dit och jag vart happyface :* för den som inte vet så är jag väldigt mycket kär i emil <3

nu ska jag väl lägga mej och si på film elr så blir de som vanligt att jag bara kikar runt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade