fredag 26 juni 2009

GÅRDAGS KVÄLLEN/NATTEN

träffade först natalie en sväng. sen kom victoria till stan och vi gled runt lite i bilen. drack öl gjorde jag (kanske lite för många). när vi gick till bilen idag märkte jag att jag hade druckit upp linus ölar med :o

badade i arkenpoolen gjorde vi (sen fick vi veta att kimmy bajsat i den). sen stack jag å jonne till lilla holmen för mera bad :)(jag var till lilla holmen och simmade x-antal gånger inatt).

jag kommer inte riktigt ihåg allt jag gjort :o jag har i alla fall skrikit och bankat på toadörren på select fick jag höra. så har jag pratat med kent och legat halvdöd på selectdisken. (y) great!
vi sov hos mats. jag snarkade tydligen skiten. jag visste inte om att anders hade gått med oss dit :o jag har en bula i huvudet. victoria skulle komma med mej och kissa hos mats och jag ramlade in i alla väggar och det slutade med att jag slog huvudet i väggen :b jag har även ont i ena handen (ingen aning om varför) lite rivsär på benet (ingen aning om hur dom kom dit heller).

det var väl typ kvällen. jag var väldigt kalasad och jag gillar´t !

1 kommentar:

Bloggintresserade