söndag 14 juni 2009

IDAG ÄR IGÅR OCH DU SKA TA MEJ HÄRIFRÅN

jag vet inte om jag ska sova i natt. jag orkar inte riktigt. kanske underhåller mej med filmer ist. fast samtidigt vill jag sova. då går det fortare tills de blir imorn och jag får vara med emil.

jag saknar victoria som faan! ♥ på måndag får jag iaf träffa henne!

jag hatar bajsvädret som är just nu! regnregnregn. när kommer solen? dom dagar jag jobbar? ANTAGLIGEN! jag är inte pepp på nånting annat än att vara med dom bästaste ♥ jag är stressad på skolan fast det är sommarlov och jag inte ska tillbaks dit förrän nästa höst. jag är killed av den.

jag är ledsen för det känns som mina planer för sommaren inte kommer bli av :(
sova en natt i varje kommun
spela alla spel på jesper.nu
det första är viktigast jätte viktigt! jag vill att det blir av. jag har sett fram emot det och jag vill inte bli besviken. det är min resa för sommaren. jag gillar idén! mina planer blir aldrig av :( jag borde inte ens ha några.

nu blir de tammetusan film så jag kan vara vaken lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade