måndag 1 juni 2009

JAG FÖRSTÅR OM DU SKULLE TRÄFFA NÅGON BÄTTRE SEN

idag är ännu en bra dag! började skolan 9 imorse och skulle sluta kvart i 4 men vi slutade kvart i 1 ist ! bigsmile. efter skolan for jag och victoria till hennes farmor och planterade blommor åt henne. det var snällt av oss tycker jag, och det var kul med :o sen så for vi till lilla holmen för jag skulle träffa emil, men då var han inte där (tydligen var han å badade just då, idiot! :b ) så vi for vidare till robs en sväng, sen middag på wirrans. en sak säger jag bara det var första och sista gången jag var där, jag gillar inte thailändare tror jag.
därefter gick jag julia och bianca till lilla holmen och solade (jag väntade på emil med) höhö. han är hemskt söt ska jag bara ta och meddela!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade