måndag 22 juni 2009

MEGABRAIG KVÄLL!

victoria kom och hämtade mej så följde jag med henne till hese för att hon skulle äta. victoria skulle på nåt möte så jag var med my :) vi gick runt lite på stan och kikade, sen till lilla holmen och hälsa på kaninerna och lite sånt. sen gick vi och tittade på alla båtar i östra hamnen. vi hittade våra båtar vi parkerat breve varandra (en vit, mys, och en blå, min, skit stora lyxiga båtar) sen vidare runt och kika lite i sjökvarteret och så. helt underbart trevligt och roligt hade vi :) de spårade lite sen utanför lagtinget men de e så de ska va ibland :b

victoria kom och träffade oss sen igen. my gick hem efter ett tag och jag och victoria for till lilla holmen igen. vi gungade lite olika saker och skrattade mycket :) förresten så ska jag filma mej genom sommarn och jag har en bra början (y) berättar mer senare om när det kommer upp på youtube.

nu ska jag kika runt lite och sen äta nånting för jag är hungrig, kanske för att jag och my gick så mycket ikväll.

1 kommentar:

Bloggintresserade