torsdag 18 juni 2009

TORSDAG

just nu är jag på jobb. slutar halv 10, då ska jag hem och sova för jag börjar jobba halv 8 imorgon bitti. middagsdags är det, jag kokar nudlar :) nomnomnom.

igår var jag hos julia på dagen en stund. sen hem och laga mat, som faktist blev gott :) sen till julia igen, kbäckte nån bärs. for in till stadshusbacken och chillade och tog någon öl till. blev inte så många med tanke på att jag skulle jobba idag (och ingen annan var sugen). sen sa jag typ hejdå till emil för han är på kryssning nu med tha family. och jag får först se han på söndag :( efter det for jag till julia, tog nån öl till. kollade på gamla bilder och lyssnade på kent. gick och sov vid 3 så jag är lagom pigg idag. sen hade jag konstiga drömmar i natt med (som vanligt när man druckit lite).

nu äta hörs sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade