onsdag 10 juni 2009

WHAT I´VE DONE

idag på dagen så for jag först in till stan med sara linus lucas och lollo. vi åt heselunch :> nomnomnom. sen lekte jag linus och lollo i båten som står utanför hese :) det var nog nästans höjdpunkten på dagen. nåja vi for runt och kikade lite, sen hem.

låg i sängen typ hela kvällen (iaf tills nie). sen for jag och sara till julia. chillade lite först sen klippte julia saras hår. jag passade på att äta upp julias knäckebröd :>

sen tattade jag julias moppe och körde den hem till mej. (julia ska endå ut på jobb 1 vecka så hon behöver den inte) kan vara bra att ha den hemma om man snabbt måste iväg härifrån för att man inte står ut.

1 kommentar:

  1. Gillar den där båten starkt! Vi borde tagit hem den till dig precis som med rutschkanan ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade