fredag 31 juli 2009

DAG?

sov hos julia inatt :) lika underbart varje gång som hon kommer hem efter en vecka på birka! vi var lika tokiga som vanligt :b sen kunde jag inte somna. somnade först halv 9 imorse och sov 3 timmar. för jag och julia måsta bööörna in till stan. hämta mitt nya visa electron + köpa ny läppring (som jag nu märkte att var fel sort, kulan är inte lika stor som på den andra så jag måste gå å byta) sen så for jag på jobb runt 2 tiden. helt oplanerat men jag behöver moneysar!

det var ivf väldigt kul att jobba idag. gilla odalgården! sen fick jag mera jobbdagar -> mer pengar!
efter jobbet for jag in till stan, åkte bil med lollo, syster, bror och sarah. det var helt ok kul.
när jag skulle köra hem med julias moppe fick den nå fel som inte var kul och som betydde att jag höll på att stanna mitt i rökka rondellen (y) men stannade precis efter ist :$

imorn ska jag sova länge hade jag tänkt! sen kanske det blir kräftskiva annars vet jag inte .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade