fredag 17 juli 2009

FREDAG, ROCKOFF BÖRJAR

jag köpte rockoff pass iaf. natalie hade ett till övers så jag fick det billigare (dock har jag inte gett henne pengar inu). jag vet 2 kvällar jag kommer gå, takida och johan palm ska jag se, sen kan det hända att de blir flera. idag i nya åland stod det att man kan vinna en dejt med johan palm. jag ska satsa på de :b inte kommer jag att vinna det. men det är iaf värt ett försök ;)

ikväll ska jag till blondie och celie på lite förkrök. sen vet jag inte om jag ska in på rockoff nånting elr om det blir att hänga på stan elr nåt.

jag borde sova lite till känns det som, är skittrött! men isf kommer jag sova alldeles för länge så nej det blir ingenting.

blir nog partymusik nu och kanske börja fixa sej lite smått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade