söndag 19 juli 2009

JAG VET INTE VAD DET ÄR FÖR DAG

(bild snodd av celie, tagen i fredags)

jag är lite trött i dag. klev upp ur sängen kl 4. jag tror jag kom hem vid halv 6 imorse, inte helt säker. jag vet inte vad jag gör på nätterna och det kanske är lika bra. jag kommer nästan aldrig ihåg vem jag träffat, vem jag pratat med, vad jag gjort osv.

jag dricker öl ikväll med troligtvis. det känns som den enklaste lösningen. det är lättare att stå ut med dumma människor då. det finns faktist ganska många dumma människor. jag tror att dom kommer till åland för att dom vet att alla är dumma här så då passar dom in.

ps. jag behöver duscha men min plattång är i victorias bil så nu blire svårt!


1 kommentar:

  1. DU är sjukt söt!
    Och jag förstår problemet med plattången, hehe.

    SvaraRadera

Bloggintresserade