måndag 13 juli 2009

MÅNDAG, PLANER FÖR DAGEN

vaknade på riktigt vid 1, pappa kom in och sa att han skulle till stan och undrade om jag ville ha nåt. men det ville jag inte. har inte hunnit med så mkt än; morgoncigg och ligga i sängen med datan och planera dagen.

jag måste nog städa mitt rum idag (plocka bort alla kläder från golvet) sen ska jag tvätta lite hade jag tänkt, både kläder och mej själv. sen så ska jag typ plocka jordgubabr ur vårat jordgubbsland för det har mamma sagt att jag måste göra. mamma, syster, bror och bror är hos mormor och morfar i finland. och dom kommer väl kanske hem imorn natt elr nå sånt. jeeevligt skönt att bara vara jag och pappa hemma faktist! fast ennu skönare om det var bara jag :)

jag funderar på om jag ska ut och fota lite idag med. jag är lite dålig på det där med att visa bilder så det skulle jag kanske kunna göra.

förövrigt vill jag säga att dom åländska människorna är lama! jag vill göra massa roliga saker! alla jobbar eller är bara tråkiga endå :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade