onsdag 1 juli 2009

ONSDAG PÅ JOBB

var till julia en sväng före jobbet, kände att jag behövde prata + att jag var ledsen.
har gått rätt bra hittills på jobbet, har inte tänkt så mkt på det. fastän jag inte haft så mkt att göra hittills. har rökt + lite annat :) jag jobbar till halv 10 ikv. sen ska jag kanske till julia en sväng. sen hem och sova, jobbar halv 2-halv 10 imorn med. och på fredag jobbar jag samma tid med.

på lördag då blire party så fan iaf! jag ska va full som en kastrull och inte veta någonting. bara vara jätte glad som den riktiga emma! n o t h i n g w i l l b r e a k m e d o w n!
fick även lite flera jobbturer idag så pengar blir nog inte ett allt för stort problem inu. dock får jag först pengar 30 juli så. undrar om jag klarar rockoff veckan :b

nej nu ska jag äta mina nudlar och sen jobba vidare.

1 kommentar:

Bloggintresserade