onsdag 14 oktober 2009

Vi har väl inga hemligheter kvar men det är så jävla fegt att ge sig av!


Började dagen med att träffa victoria. Vi for och hälsade på Natalia,
Kenny och Jimmy. For sedan in till stan igen och fikade med Maria.

Ikväll har jag bakat muffins. Jag och syster såg sedan på Rosa the movie och jag åt så många muffins så jag höll på att spy. Förutom det (och mensvärk som gjorde att jag ville svimma) så har dagen varit en bra dag.

Det enda jag funderar på just nu är varför man är glad på dagen men blir att må sämre ju längre man är vaken. Har någon ett logiskt svar får man gärna viska svaret åt mej.

1 kommentar:

  1. *viskar* jag brukar också få den där känslan med att humöret sjunker framemot kvällen. kanske beror på att man är vaken och tänker för mycket?

    SvaraRadera

Bloggintresserade