onsdag 25 november 2009

Jag tänker inte låta vår kärlek bara försvinna som tårar i regn




Jag är typ kung över fåren eller nånting!
Det bor får i en hage brevid Viktor.
Och när jag skulle gå hem från han idag sprang alla fram till mej,
sen stog dom helt stilla och bara glodde på mej.
Vet inte hur länge jag skrattade åt dom!
Jag kom fram till att får måste vara världens dummaste djur!

Förresten så har jag inte insjuknat i vinterdepression,
jag hade nog bara en dålig dag som tur var!
Eller så botade Syster, Lollo och Viktor det.

4 kommentarer:

  1. sv: tror inte jag vet vem det är. :s eller vet jag? :o

    SvaraRadera
  2. Bra att det känns bättre! :) Var säkert pga våran Tisdags-Kickoff som de vart bra ;)

    SvaraRadera
  3. sv: taaack. emmaus är bästa butiken ;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade