onsdag 6 januari 2010

I hela mitt liv har jag längtat
långt, längre bort härifrån




Jag kan inte säga annat än att livet leker. Så här pepp på livet ar jag nog aldrig varit. Aldrig någonsin.
Dagarna är som vanligt. Nästan. Jag umgås med dom bästa.
Vissa saker är inte sig likt. Jag har ingen att pussas med längre. Jag har jobbat många dagar.
Men det är bra val. Jag kunde inte vara tillsammans med Viktor. Orsaken till det vet dom som behöver veta. Jag får pengar när jag jobabr vilket behövs! Jag behöver nya kläder, Emma är tillbaks från mjukisbyxorna nu. Och jag måste ha råd med bil. Alldeles snart..!
Och ååh vad jag hoppas att allting går som jag vill!
Och det kommer det göra om jag kämpar!

1 kommentar:

  1. jag behöver med kläder! allt går bara man vill brukar man ju säga, alltså går det nog! :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade