fredag 1 januari 2010

We are shooting through the atmosphere, around us everything disappears.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Körde bil, åt gravad lax, tatuerade mej, gick på krog.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade väl halvt att sluta röka, det sket sej efter 2 månader.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Natalia och Kenny fick en liten Amanda!

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej

5. Vilka länder besökte du?
Sverige, Spanien - Gran Canaria, England - London

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010 ?
Körkort och en bil.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
27/28 oktober, firandet av att jag fyllde 18.

8. Din största framgång 2009?
Lärt mej köra bil (?)

9. Största misstaget?
Att jag började röka efter 2 månader igen.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Småförkyld, ev annan sjukdom, x-antal blåmärken, svullet ben och annat kul som man märker "dagen efter".

11. Bästa köpet?
Laptopen (visserligen köpte mamma den åt mej.)

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Öl, cigaretter, kläder, hese.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Säkerligen, vad minns jag knappast.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Vacker utan spackel, rap das armas.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare.

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag önskar att jag hade gjort mina skoluppgifter som jag ligger efter med.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Blivit arg.

18. Hur tillbringade du julen?
Hos farmor, med familjen, faster och 2 kusiner.

19. Var du kär i år?
Ja.

20. Favoritprogram på TV
Idol, fast egentligen ser jag inte på TV.

21. Bästa stället du var på/vid:
Bryggan <3

22. Största musikaliska upptäckten?
KENT!

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
Pengar.

24. Något du önskade dig men inte fick?
Stativ och kontroll till kameran.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Cyklade omkull, snodda flaggor och var allmänt jätte full.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Säkert.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Annorlunda.

28. Vad fick dig att må bra?
Vänner, musik, cigg.

29. Vem saknade du?
Ganska många under dom perioder jag inte umgicks med dom.

30. Den bästa nya personen du träffade?
Maria.

1 kommentar:

  1. 30. Den bästa nya personen du träffade?
    Maria.

    yeah :D

    SvaraRadera

Bloggintresserade