söndag 28 februari 2010

I hate myself for loving you.
This addiction tears me up, this addiction of you.


Jag är trött och borde egentligen sova om jag ska orka jobba imorgon.
Problemet är bara det att jag blev och titta på någon Wallander film.
(och jag tycker sådana filmer är läskiga).
Så nu tror jag att någon kommer döda mig i natt, eller något annat hemskt.

Om jag mot all förmodan överlever natten så har jag en "plan".
Jag ska bli en nyttig kvinna!!!
Har till och med tänkt laga sallad som jag ska äta på jobbet imorn.
Alltså blir det hejdå till chips, godis, glass, cola och annat onyttigt!
(jag får äta på hese ibland kanske)
Ciggen tror jag dock jag behåller i mitt liv,
kommer begå självmord annars.

Ps. Jag har lite smått tröttnat på mänskligheten och dess beteende!
Dock beter sej ju inte alla som svin, men många Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade