tisdag 23 februari 2010

So you walk around like you don't know me
You got a new friend, well I got homies
But in the end it's still so lonely



Jag hittade mina gamla "mina vänner böcker" nu ikväll när jag städade.
Lite roliga saker stod det ju. Men det jag blev att fundera mest på var hur man såg på livet.
Det man hatade mest av allt var sina syskon
och min högsta önskan var att få en kanin. (nu är det ju inget fel på kaniner, men Högsta önskan?)
Så tyckte jag för 10 år sedan.

Nu är min högsta önskan att jag ska leva ett bra liv med allt vad det innebär, familj, jobb, ha kul osv.
Det jag hatar mest av allt är vinterdepression, både när det drabbar mig själv och andra.
Och ja sen gillar jag ju inte andra dåliga saker heller, som krig, och annat skit som inte existerar i våran värld.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade