torsdag 4 mars 2010

Early morning the city breaks I've been callin' for years and years and years and years



dagens  o

Dessa saker hade jag på mig igår kväll när jag for hem till Julia. Vi satt mest bara och pratade (jag åt alldeles för många smörgåsar) och hade det mysigt. Vid si sådär 11 tiden tyckte jag att Julia behövde sova, så jag for till Maria. Vi hade tänkt dygna, och det gick hyfsat bra. Maria somnade i alla fall först (vet inte riktigt när dock) och till slut tröttnade jag på alla spel på jesper.nu så jag somnade lite halvt på soffan vid halv 7. Lite före 8 skjutsade jag Maria till skolan, och ja nu är jag hemma. Mitt största problem just nu är att jag inte vet om det är idag jag ska till stuidehandledaren. Och inte svarar hon när jag ringer heller. Får väl ta en tur till skolan om någon timme då, och kanske träffa Victoria en stund om jag har tur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade