måndag 8 mars 2010

Helgens bravader


Fredagskvällen började med middag och dricka med Julia. Sedan gick vi upp till Patricia en sväng innan vi for till arken.
Drack mej jätte full för att inte komma ihåg någonting. Det mesta kommer jag i alla fall inte ihåg. Jag och Maria for hem till mej, åt nattmackor och försökte sova. Bra kväll minus en sak.
På lördagen var jag full när jag vaknade. For till hesburger med Maria, syster, bror och Julia. (Aldrig smakat så äckligt dagen efter, undrar om det var för att jag var lite småberusad ännu) Lördagskvällen spenderades ute i Hammarland hos Marias föräldrar med bubbelbad och annat mys.
Söndagen var jag kvar i Hammarland. Åt god middag, och spelade monopol. Sedan for jag in till stan och träffade Lollo en stund.

3 kommentarer:

  1. sv: Ja dom har det vissa jag vet inte varför :D kanske så dom inte ska frysa om hornen :D låter som en rätt nice helg!

    SvaraRadera
  2. Sv.haha =D Man får tycka vad man vill ;D Tack!

    SvaraRadera

Bloggintresserade