måndag 5 april 2010

Påskhändelser, typ.


I torsdags satt jag, Julia, Hanna, Malin, Bella, Kevin och Mats hos Sofia och förfestade. Jag, Julia och Malin gick till arken lagom till 12. Bra kväll, skulle jag tro. I fredags var jag hos Thoralf och förfestade med diverse människor. Arken vid 12 igen. Jag lyckades tappa min korthållare någon gång under dagen, så nu måste jag fixa nytt bankkort, körkort och eventuellt något annat kort. Efter arken var det efterfest i västernäs. I lördags gick jag, syster och Maria till berget vid hamnen, för där satt systers pojkvän och hans kompisar och grillade och drack öl. Mysigt var det! Sedan for jag till My, och sedan gick vi och Toffe ner på stan. Hamnade på indigo, tyvärr! Aldrig mer säger jag bara! Rätt så lugn kväll. I söndags tog jag det bara chill. Jag och Maria spelade bingolotto och pusslade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade