tisdag 13 april 2010

Was a time when you'd be here by my side. Oh, but the rain came down, washed it all away. Now I stand alone with my guitar and play


Jag och Victoria var på en liten picknick ner till bryggan idag. Jag hade bakat kladdkaka som vi åt med glass och färska jordgubbar (tack Victoria). Annars satt vi mest och pratade om vad som hänt sen vi sist sågs, och egentligen borde vi ha pratat i flera dagar för det är så länge sen sist vi sågs.


DSC_2887

Efter middagen så for jag ner till bryggan igen, dock med Julia den här gången. Jag övade mig lite på gitarr, jag måste ju bli kung någon gång! Sjöng med till diverse olika låtar och rökte och pratade. Träffade ett gulligt äldre par som kom ner en sväng.

Sen har jag faktist hunnit med en liten åktur med bilen med Lollo som sällskap. Nu börjar jag bli trött, och borde egentligen sova. Förövrigt har det ju varit helt underbart väder idag!

3 kommentarer:

  1. eller nja, det ska tydligen vara dinner + kalas för toffes mor imorgon som jag skulle på. Men gör du något på fredag annars? :o

    SvaraRadera
  2. ja okej får väl se vad som händer då helt enkelt :) får väl höras något!

    SvaraRadera

Bloggintresserade