måndag 9 februari 2009

fy fan va ja e bra

har suttit å jobbat med uppsatsen typ 3 timmar ikv, så nu e de inte mkt kvar
ska försöka göra de ikv inu.

tittade på familjen annorlunda, jag ska inte ha många barn !
pjush vart ju helt slut av å titta på de, nog för att barnen va ganska söta men nån gräns finns de väl :b

jag har inte ens sovit någge sen jag klev upp imorse (utom kanske 30 min sista lektionen, dom fick väcka mej när lektionen va slut jag
visste inte ens om att jag sov :o ) så nu e jag lite trött

sen så tkr jag att alla ska svara på såna där frågor om sina vänner på facebook för jag vill ha roliga saker å samla pengar till :D
näij tamme tjusan nu ska jag skriva sista på fackuppsatsen läsa uppdterade bloggar å svara på frågor på ansiktsboken :)



och nä ni får ingen alls fixad bild eftersom jag inte har tid

Bloggintresserade