tisdag 10 februari 2009

tisdag, te

vaknade för ty 10 min sen. har sovit sen jag kom hem från skolan, 5 timmar.
hade väldigt ont i huvet när jag gick å sova har fortfarande de : /
nu ska jag dricka te för de e väldgt kallt å så måste jag eg göra skolskiit,
vene om jag orkar kanske senare, tror inte de blir nån skola imorn.
inte som de känns nu för de orkar jag inte.
vill va pigg t innebandyn imorn för de vill jag på, enda roliga som händer.
sen får jag äntligen åka bort på torsdag å på fredag e de värme!
appropå värme så va jag å my å sola idag, inte blev jag så mkt brunare.
me jag gillart nya solarierna, dom lyser rosa och så kan dom spruta lukt å lite vatten.
sen märkte jag när de va slut och jag hade bastuvarmt att man kunde öka blåset därinne.
bra att veta t nästa gång.
numåste jag dricka mitt te innans e kallnar elr jag fryser ihjäl.

Bloggintresserade