onsdag 11 februari 2009

urshi

nu har jag typ suttit å gjort fackuppsats å annat sen jag vaknade.
jag borde oxå göra kemiskiten, men jag tänker faktist gå å sova så kanske jag orkar åka t skolan när man ska, annars gör jag kemin imorn när jag vaknar å skiter i skolan - vene vilket som e bäst :o tror deblir kemin eftersom mu å vickpick får skit annars.
jag måste eg titta vad jag ska packa för nåt, men får väl frösöka imorn efter skolan elr nåt.
å imorn kväll e jag å vick på innbandy (Y)
jag e sugen på pizza med svamp å skinka (fast skinka e eg äckligt)
elr stekt svamp *slickar mig runt munnen*
jag är pytte lite hungrig, blev ingen middag idag för att jag sov
orkade inte äta nåt sen heller drack te ist de räcker nog.
sen vet jag inte hur jag ska bete mej med mitt hår :o
lägger jag balsam i det känns det som de överlever, men det blir platt, hängigt, slickat å lent :(
om jag inte använder balsam känns det som det går av å går av å bara bir kortare ist för längre, men det är fluffigt, olent å sockervaddigt (Y) sockervadd <3
se har jag inte riktigt bestämt mej för hårfärgen så utväxten blir längre å längre å de e skitfult men jag tänker inte fixa de inu.
jag tycker inte om mimmi för hon ligger i mitt klädskåp å hårar på mina kläder, tror hon ligger längst in iaf där dom fula kläderna bor.
nej nu måste jag sova, ska ju eg upp vid hmm halv 10 kanske imorn

bajs å hej å godnatt jag gillar min(a) katt(or)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade