lördag 7 februari 2009

musik


funderar på att börja gå å sova men jag känner att jag måste lyssna på massa musik först, å jag kan absolut inte ligga med mp3n elr liknande, dels för att musik inte ska lyssnas genom lurar och för att jag inte hör någge annat vilket gör att jag känner mej ännu mer rädd och osäker än vanligt.

ikv har vi haft sk pokertournament inour family, ingen vann, ingen förlorade heller tror jag eftersom vi inte spelade så länge - let´sdance började ju. jag är väldigt glad att inte kitty åkte ut eftersom jagär ett smygfan till henne och tycker faktist hennes stil är ball!

jag håller på och funderar på vad jag ska göra imorn, kanske fota för de va väldigt längesen, sen tänkte jag kanske ha lite "spamys" för mej själv och kolla igenom mina idol dvder för det har jag inte gjort på länge. sen funderar jag på att någon dag göra en "sanningslista". vene vfr, i brist på annat?

Bloggintresserade