fredag 6 februari 2009

fredag?

jag har ingen aning vad som kommer ske ikv
antingen let´s dance hemma
hitta på nå kul
elr bara sova för jag har dunkande huve :(


men jag e endå lite glad eftersom jag har fåt mina kläder jag beställde från hm :)sen så skulle jag ha en till bikini men den kmr först i mars typ :(
jag vill åka t sve å handla kläder !
iaf vill jag ha nya kläder men jag är inte jätte förtjust över att gå i affärer,
inte en hel dag iaf, bättre om man hela tiden sku kunna klickapå dom fina kläderna man hittar på datan å sen kmr dom hem lite senare
för om man hittar nå fint på nätet finns de nästans aldrig i butik :(

sen så längtar jag jätte mkt tills nästa vecka på fredag för då kmr jag till solen :D
(tosdan e oxå lite bra för då åker vi t sve å man slipper lite skola iaf,
å jag tkr om at sova på hotell tror jag)
hoppas på lagom värme gillar inte för varmt för då kan man inte sola, inte jag iaf
å inget regn elr mulet heller, å så hoppas jag på vattenland med massa rutschikanor (Y)

Bloggintresserade