torsdag 5 februari 2009

nattinatti

tidigare ikv var min bror gullig å lagade en varm macka åt mej tror det var en godaste jag nånsin ätit :o
annars har jag mest bara spenderat tid vid datan, försökte faktist läsa den boken jag ska men det gick inte va trött å lyssnade på musik.

imorn e de skola från 8 till 1 sku eg bara gått till 10 för vi skulle haft distans men nä tji fick vi !
vård är den mest oorganiserade skolan som finns ! ett tips sök int dit om du inte vill läsa och lära dej allt o gamla människor i 3 år och sedan jobba med det resten av livet, verkar iaf va de domvill . finns dock en bra lärare.

dagens bästa: doglover199709 å cissi ramsby
dagens sämsta: i princip allt annat då

nu ska jag ta å sova så man orkar kliva upp imorn och inte sover för många lektioner.

Bloggintresserade