torsdag 5 februari 2009

stressad


sitter å äter glass tycker det borde införas efterrätt varje dag ! :D

sen är det här en väldigt trött dag, sovde på catarinas lektion så sen pratade hon med mej å tyckte inga man sku sova sen började hon prata om nå olika vitaminer å andra piller jag sku äta så jag sku bli pigg :o sen hade hon tydligen pratat med johanna, för hon prata oxå med mej sen å gav mej tid t hälsosystern i nästa vecka. vene vad de ska hjälpa men jag är tacksam för varje minut jag slipper va på lektion!

sen hade vi någge nytt ämne idag å jag stör mej på gubben men själva ämnet verkar bättre än jag trodde.

sen så var jag faktist på alla lektioner idag (Y) det var väldigt jobbigt å jag ville inget annat än att åka hem, iofs hade vi faktist hål 2 timmar på agen fast då nojsa vi på lärarna.

lunch på hese, blir ju fattig av att dom lagar äcklig mat i skolan :( sen så var jag på bajs humör så ville inte ens ha barnmåltid me leksak :(







Bloggintresserade