torsdag 5 november 2009

Visste du...
att jag vill - att det kommer massa snö!
att min senaste kyss - inte borde ha blivit av
att jag just nu lyssnar mest på - datans surrande
att jag inte gillar - skola
att jag avskyr - alla måsten
att kärlek är - fint eller fult
att jag gillar - mat
att jag alltid kommer att - älska kissemissor
att sist jag grät var - säkert till någon film
att min mobiltelefon är - irriterande för att den inte vibrerar
att när jag vaknar på morgonen - är jag aldrig pigg
att innan jag går och lägger mig - pussar jag mina kissor godnatt
att idag har jag - lekt i snön
att jag just nu tänker på - vilken film jag ska se
att ikväll ska jag - packa
att imorgon kommer jag - befinna mej i London
att jag hoppas - att jag pallar 5 dagar i London med familjen
att jag verkligen vill - kunna sjunga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade