måndag 18 januari 2010

Min helg har faktist varit bra, bara bra!


I fredags hämtade jag Julia från stan, handlade på alko och sparhallen. Sedan for vi till henne och jag fixade mig. Sen for jag in till stan hämtade pizza åt oss. Anyway, det var partey hos Julia. Ca 20 pers var vi väl kanske. Vid 11 började vi röra oss mot arken. (dock har jag inget minne av att jag gått in på arken, ehe) och ja som sagt jag var väldigt full. Fast jag inte tyckte det då. Träffade V en sväng och snackade. Träffade Maria på arken, lite efter 3 gick hon och jag till Adde och träffade han och Mickey. Det var bra, men samtidigt inte. Jag kunde inte se på filmen, suddigt + dubbelseende (Y). Sedan gick jag och Maria till kinesluckan och käkade, några läskiga människor från utlandet skulle komma med oss hem. Nej tack! Jesper och Maui skjutsade mig till Julia och jag väckte henne. Sedan föll jag över soffbordet så det rann mycket öl, det sket jag i och la mig och sov.

Lördagen var först bra i förutom att Julia väckte mig halv 11 och sen kom illamåendet. Julia var rar och lagade smörgås åt mig. Ligga på soffan och försöka bli i körskick. X-antal timmar senare bar det av till hese för bakismat.

Sedan någon gång for jag hem och åt middag. Efter middagen for jag till Marias nya lägenhet, nice nice! Vi bestämde oss för att fara till bastun och kolla när Berry High spelade. Vi kollade även lite på när dom andra spelade. Men for sedan istället och hälsade på Natta, Kenny och Amanda istället för att bli kvar. Amanda var söt som vanligt. Natta och jag pratade gamla minnen! Och Kenny och Andreas var oseriösa(?) Sedan somnade jag hos Maria efter att vi hade ätit pommes frites.

Idag, söndag. Vaknade, for och hämtade Malin från Hammarland. For tillbaka till Maria och kollade på film. Sedan hem och äta middag och duscha. Efter middagen for jag och Syster till farmor för att jag skulle dumpa mina sommardäck. Stannade även på fika + småprat. Jag tycker om min farmor, hon är hemskt rar
När jag väl kom hem igen har jag mest legat i sängen, känt mig fet och beställt kläder från h&m.

1 kommentar:

  1. sv: jag ska kolla om dom passar och om jag kan trivas med dom annars kan ju du få spana in dom jo :) hör av mig!

    SvaraRadera

Bloggintresserade