torsdag 21 januari 2010

You know that I want you, I want you, every day


Idag när jag vaknade hade jag feber, så jag kunde inte fara på jobb.
Dagen spenderades mest sovandes.
När kvällen kom var jag extremt uttråkad och trött på att bara ligga så jag for till Julia. Jag och Julia bestämde oss för att fara till kantarellen och handla massa gott. När vi kom tillbaks till Julia åt vi chokladpudding, chips + dip, ben&jerry, drack cola och tittade på sex and the city. När filmen var slut mådde jag illa + kände mig allmänt sjuk.

Imorgon ska jag i alla fall vara frisk och fara på jobb + lite annat jag måste fixa före jobbet.

Förresten så är jag väldigt besviken över att det inte har getts ut någon dvd från idol 2009! Och så längtar jag tills på fredag! ♥

1 kommentar:

  1. hej :) tänkte bara höra om du har börjat nåt med min bloggdesign :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade